22 februar, 2011

Shadowspell af Jenna Black

Titel: Shadowspell #2
Forfatter: Jenna Black
Serie: Faeriewalker Novel
Udgivet: 4 Januar 2011

Forlag: St. Martin's Griffin
Sider: 295
Sprog: Engelsk
Hjerter:

Dana finder sig godt gemt under Avalon by, væk fra alle de der gerne vil have fingerne i "hende" eller retter hendes evner som Faeriewalker, og når hun skal på date bliver hun fulgt af sin helt personlig fe bodyguard, Finn. Nok med det visser det sig nu at The Erlking leder af Wild Hunter er på udkig efter hende!!




Alt er vendt op og ned på Dana's hverdag efter hun er kommet til Avalon, hendes ønske om at have et normal liv, er langt fra realitet, og det hjælper heller ikke at Erlking den mest frygted fe af alle, nu også gerne vil have fat i hende.

Dana prøver at leve så normal liv som hun kan, Træner med den lækkere keane, Finn søn. og hygger med Kimber, og "dater" Ethan, men er det nu smart? For en dag, tager Erlking, Ethan, Dana's "ikke kæreste" til sin magt, hvad gør man så, når man er tynget af skyldsfølselse, og ikke kan give Erlking det han søger? 
Alle følserne sidder ude på finger spidserne af Dana, hendes følser forvirre hende, hun er forelsket i Ethan, men så er der den lækkere Keane de er to modsætninger, også for det ikke skal være løgn, har hun meget livlige drømme om Erlking.

Jeg må sige denne bog, slog sin forgænger Glimmerglass med stort. Jeg var bidt lige fra da jeg slog op på første side, Dana liv er blevet drejet 180 C. Bogen formår at få læseren til sidde spændt til sidste side af bogen, alt den følse drama, og aktion gør den bare endnu beder, og nu sidder man og venter spændt på den næste bog Sirensong. Den får helt klart 5 hjerter fra mig. Det er en bog jeg godt kunne finde på at tag frem engang igen, hvis jeg stod om manglet noget godt og læse i.

Nr. 3 i Faeriewalker hedder Sirensong og udkommer d. 5 Juli 2011.

                             

5 kommentarer:

  1. Hej!
    Jeg fandt lige din blog ved et tilfælde, og blev rigtig glad for at opdage endnu en dansk bogblogger. High five!

    www.brekingfree.dk/annenikoline

    SvarSlet
  2. Heej Anne

    Det er jeg glad for hører, den er dog ikke helt op og kører endnu, som fx din - "Som er en super cool side,jeg vil helt klart bruge fremover". Men satser på der kommer noget mere på siden, til alle de læse heste (inkl mig selv) derude, der mangler ider til go bog :)

    - Luna

    SvarSlet
  3. Hej Luna!
    Tak for rosen. Jeg beklager, hvis jeg er lidt langsom til at svare, da jeg er vant til, at folk skrive tilbage på min blog, når jeg har skevet til dem. :-) Men jeg skal forsøge at huske mig selv på, at jeg har skrevet herinde.

    Jeg synes du anmelder nogle spændende bøger, bøger som jeg faktisk selv har overvejet at læse så din blog skal nok blive læst. :-)

    www.brekingfree.dk/annenikoline

    SvarSlet
  4. Heej

    Det er helt iorden,det også svært at finde ud af nogen gange...:P

    Tak skal du have...:P det sætter jeg pris på...

    Så du lige er klar over det, har jeg også sat dig på min links... Da jeg synes det nemmer for mig at finde din blog denne vej, også self også for at andre kan, der skulle komme på min blog.

    - Luna

    SvarSlet
  5. Hej Luna!
    Fedt at høre med linket!

    www.breakingfree.dk/annenikoline

    SvarSlet